راهنمای آل کی

پرداخت کردم اما با خطا مواجه شدم

در صورتی که مبلغ از حساب شما کسر شد اما با صفحه پرداخت ناموفق روبرو شدید، ظرف مدت چند ساعت مبلغ به حساب شما برگشت خواهد خورد. درصورت عدم دریافت وجه خود بعد از ۷۲ ساعت از طریق فرم پشتیبانی اقدام کنید.

آیا ممکن است کدی اصل نباشد؟

هر کدی که بعد از وارد شدن در سایت یا نرم افزاری اقدام به شارژ آن کند، اصل میباشد و اساسا این سوال که کدی جعلی یا هک شده است بی معنی است. اما نکته ای که حایز اهمیت است این موضوع میباشد که منابع لایسنس ها به دو دسته تقسیم میشوند:

دسته اول : کد ها مستقیما از خود فروشنده اصلی آن لایسنس یا مراکز فروش معتبری مثل والمارت خریداری شوند.
در این حالت به هیچ عنوان امکان ایجاد مشکل برای خود گیفت کارت و اکانتی که گیفت کارت را روی آن استفاده میکنید وجود ندارد.

دسته دوم : کد ها از واسطه ها خریداری شوند.
در این موارد امکان دارد که شخص واسط کد را از یکی از شیوه های غیر قانونی مثل هک کردن یا دزدی کارت های بانکی خارجی تهیه کرده باشد که در این صورت امکان فعال نشدن کد و یا ریووک شدن (کم شدن مبلغ از حساب و بن شدن اکانت) هست.

*کلیه گیفت کارت های آل کی از طریق توزیع کننده ها و فروشنده های معتبر در دنیا خریداری شده و ضمانت کامل را داراست.

آیا کارت ها تاریخ مصرف دارند؟

کدهای فعال سازی (که بلافاصله بعد از خرید دریافت میکنید) تاریخ انقضایی ندارند اما پس از فعال نمودن کد فعال سازی و دریافت کد گیفت کارت نهایتا ظرف ۲۴ ساعت اقدام به استفاده از آن در سایت و نرم افزار مربوطه کنید. به دلایل مختلفی امکان سو استفاده از کد شما وجود دارد بنابراین تنها به درخواست هایی در پشتیبانی پاسخ داده میشود که تنها تا ۲۴ ساعت از دریافت کد گیفت کارت توسط مشتری ثبت شده باشند.

آیا نیاز به حساب کاربری دارم؟

خیر. برای خرید از آل کی نیاز به حساب کاربری ندارید. اما با داشتن حساب کاربری میتوانید امتیاز جمع کنید و تاریخچه خرید خود را مشاهده کنید.

آل کی مدارک شناسایی از من دریافت میکند؟

خیر. سیستم تشخیص هویت آل کی بر اساس هویت سنجی خودکار، سفارش را ارسال میکند. توصیه میکنیم اطلاعاتی نظیر عکس کارت ملی خود را برای هیچ سایتی ارسال نکنید.

امتیازات بدست آمده در آل کی چه استفاده ای دارد؟

در ورژن جدید سایت، تمامی اعضا در ازای خرید محصولات و موارد دیگر(نظر تایید شده و …) امتیاز جمع میکنند. این امتیاز از حساب من قابل مشاهده است. برای اطلاعات کامل تر صفحه امتیازات خرید را مشاهده کنید.
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید :‌

حال شما میتوانید این امتیازات را در صفحه تسویه حساب در سفارش خود اعمال نموده و تخفیف بگیرید.

چطور کد گیفت کارت خود را دریافت کنم؟

>در صورتی که کارت های فیزیکی آل کی را تهیه نموده باشید در پشت آل کی کارتی که خریداری نمودید، کدی درج شده است. این کد تاریخ انقضا ندارد و در موقع مورد نیاز توسط کسی که دارنده کارت باشد قابل استفاده است. برای استفاده از این کارت به صفحه دریافت کد رفته و بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، دکمه دریافت گیفت کارت را بزنید. پس از ثبت گیفت کارت، پیامک حاوی کد گیفت کارت به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. این فرآیند سیستمی است و نهایتا ممکن است تا مدت زمان ۳۰ دقیقه زمان ببرد. در صورتی که پس از این زمان موفق به دریافت کد گیفت کارت خود نشدید (به دلیل محدودیت های پنل های اس ام اس گاها پیامک ها به دست مشتریان نمیرسد) مجددا به صفحه دریافت کد رفته و مراحل را طی کنید. کد گیفت کارت شما در پایین صفحه نمایش داده میشود.

> در صورتی که به صورت اینترنتی از آل کی خرید کردید, پس از خرید، کد فعال سازی خود را دریافت میکنید که تا قبل از لحظه فعال سازی، تاریخ انقضا ندارد. برای استفاده از این کارت به قسمت دریافت کد رفته و مشخصات را وارد کرده و دکمه دریافت گیفت کارت را بزنید. پس از ثبت گیفت کارت، پیامک حاوی کد گیفت کارت به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. این فرآیند سیستمی است و نهایتا ممکن است تا مدت زمان ۳۰ دقیقه زمان ببرد. در صورتی که پس از این زمان موفق به دریافت کد گیفت کارت خود نشدید (به دلیل محدودیت های پنل های اس ام اس, گاها پیامک ها به دست مشتریان نمیرسد) مجددا به صفحه ثبت کد رفته و مراحل را طی کنید. کد گیفت کارت شما در پایین صفحه نمایش داده میشود.
*در صورت نیاز به پشتیبانی از صفحه تماس با ما اطلاعات لازم را دریافت کنید.

کد فعال سازی را وارد کردم اما بعد از مدت نوشته شده گیفت کارت پیامک نشد!

درصورتی که از زمان فعال سازی موفق شما بیشتر از ۳۰ دقیقه زمان گذشته باشد و پیامک حاوی گیفت کارت را دریافت نکردید، مجددا کد فعال سازی و اطلاعات اولیه ورودی را در صفحه دریافت کد وارد کنید. سپس دکمه دریافت گیفت کارت را بزنید. بعد از چند لحظه کد گیفت کارت شما پایین صفحه نمایش داده خواهد شد.
درصورتی که همچنان کد گیفت کارت برای شما نمایش داده نشد، ۶۰ دقیقه صبرکنید و مجددا دکمه دریافت گیفت کارت را بزنید.
درصورتی که همچنان کد گیفت کارت شما نمایش داده نشد از طریق پشتیبانی آنلاین مارا در جریان قرار دهید.

کد فعال سازی وارد شده اشتباه است!

درصورتی که بعد از زدن دکمه دریافت گیفت کارت با این پیغام مواجه شدید، ابتدا به دقت کد فعال سازی خود را بررسی کنید. در بعضی موارد مشتریان اشتباها به جای عدد صفر و حرف O انگلیسی و یا بین عدد هفت، حرف V را وارد میکنند. بزرگی و کوچکی حروف اهمیتی ندارد. در صورتی که همچنان مشکل شما پابرجاست از پشتیبانی آنلاین استفاده کنید.

شماره موبایل وارد شده اشتباه است!

درصورت برخورد با این پیغام، یا شماره همراه خود را به درستی و با حروف انگلیسی وارد نکرده اید و یا در فرآیند ثبت شماره همراه دیگری را ثبت کرده اید. به دلیل تاخیر چند لحظه ای صفحه ثبت با سرور، گاها مشتریان تصور میکنند که فعال سازی برایشان انجام نشده و مجددا با شماره ی دیگری اقدام به فعال سازی میکنند.

کد گیفت کارت را وارد کردم ولی مورد قبول نیست

ابتدا از طریق آموزش های موجود در صفحه هر محصول از نحوه صحیح وارد کردن کد اطمینان حاصل کنید(بسیاری از سایت ها با آی پی ایران امکان فعال سازی کد ها را ندارند). سپس در صورت عدم موفقیت و پابرجا بودن مشکل از طریق این لینک درخواست پشتیبانی نمایید. دقت کنید در صورتی که مشکل شما در آموزش ها توضیح داده شده باشد از سمت آل کی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

درصورتی که پاسخ مورد نظر خود را پیدا نکردید، برای ارتباط با پشتیبانی آنلاین اینجا کلیک کنید. [ساعت پاسخ گویی(فقط پیام) همه روزه: ۱۱-۲۰] 

تیکت

در صورت عدم پاسخ گویی پشتیانی آنلاین طی ۳ ساعت یا نیاز به ارسال فایل میتوانید از طریق فرم تماس با ما پیام خود را ثبت کنید. لطفا فرم پشتیبانی را با دقت کامل پر کنید، به تیکت شما نهایتا طی ۶ ساعت کاری پاسخ داده خواهد شد.

نام و نام خانوادگی (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی (الزامی)

شماره همراه (الزامی)

موضوع (الزامی)

شماره سفارش (اختیاری)

پیام شما

بارگذاری پرونده

[ ۰۲۱-۴۴۴۸۱۵۲۷] [ ۱۰-۱۶ همه روزه به جز جمعه و تعطیلات رسمی]
“پشتیبانی تلفنی فقط در روزهای ذکر شده و در ساعات ذکر شده امکان پذیر است”

تهران – اشرفی اصفهانی – ۲۲ بهمن – گلستان ۲ – پلاک ۵۰

فروشگاه گیفت کارت آل کی