خرید ویزا کارت مجازی

* برای خرید یکی از انواع ویزا کارت روی عکس آن کلیک کنید. توضیحات هر محصول را با دقت بخوانید.

خرید ویزا کارت مجازی

* برای خرید یکی از انواع ویزا کارت روی عکس آن کلیک کنید. توضیحات هر محصول را با دقت بخوانید.

خرید گیفت کارت ویزا کارت وانیلا آمریکا
خرید گیفت کارت ویزا کارت وانیلا آمریکا
خرید ویزا کارت مجازی My Prepaid Center
خرید ویزا کارت مجازی My Prepaid Center
خرید ویزا کارت مجازی ترکیه + مستر کارت (پلی استیشن استیم ایکس باکس آیتونز) + درگاه اینترنتی + ارسال فوری + تضمین 100% اصالت | آل کی- فروشگاه گیفت کارت از 1393
خرید ویزا کارت مجازی ترکیه

خرید ویزا کارت مجازی MyPrepaidCenterویزا (VISA) بزرگترین شرکت خدمات دهنده بانکی و بین بانکی در دنیاست. خدمات ویزا همانند خدماتی است که شبکه شتاب بین بانکی در ایران ارایه میدهد. ویزا مجموعه متنوعی از خدمات از جمله صدور کارت های بانکی دبیت و کردیت کارت، درگاه های پرداخت آنلاین و امکان انتقال وجه بین تمامی کارت های عضو شبکه، و فرا شبکه خودش را دارد. ویزا و مستر (Master) بزرگترین شرکت های ارایه دهنده این خدمات در دنیا هستند. ویزا از نظر تعداد مصرف کننده و امکان انتقال های رقم بالا در دنیا در مقام نخست قرار دارد. هرچند مستر هم از نظر تعداد کشورهای پذیرنده در رتبه نخست قرار دارد. هر دوی این شرکت ها هرگونه معامله و همکاری با کشور ایران را تحریم کرده اند. شهروندان ایران گاها به خدمات این دو شرکت برای خرید های اینترنتی و حتی خرید از مغازه های فیزیکی به کارت های صادر شده از این دو شرکت نیاز پیدا میکنند. این کارت ها در دو نوع کردیت کارت و دبیت کارت عرضه میشوند. کارت های کردیت اعتبار خرید ماهانه دارد و هر کابر بسته به میزان تراکنش و خوش حسابی روی آن اعتبار خرید دریافت میکند. این کارت ها معمولا با داشتن شهروندی و داشتن شرایط خاص برای افراد صادر میشود و قابل خرید و فروش در اینترنت نیست.

خرید ویزا کارت مجازی 100% قانونی و ارزان قیمت، کشور آمریکا کانادا انگلستان و اروپا، تاریخ انقضای طولانی، قیمت مناسب ، آموزش استفاده ، نماد اعتماد |آل کی از 1393

نوع دوم کارت ها دبیت نام دارند که مشابه کارت های بانکی فعلی موجود در ایران است. این کارت ها باید شارژ شود و موجودی آن اعتباری نیست. دبیت کارت های هدیه که همانند کارت هدیه های موجود در ایران ایست در دو نوع عرضه میشوند. گیفت کارت ویزا کارت مجازی و فیزیکی. کارکرد هر دوی این دو کارت مشابه هم است با این تفاوت که کارت های فیزیکی هدیه در صورت پشتیبانی شده امکان استفاده در دستگاه های پوز موجود در خارج از کشور را نیز دارد (عموم این کارت ها پوشش بسیار ناچیزی در مغازه های حضوری دارند). گیفت کارت ویزا کارت مجازی به شما این امکان را میدهد که با داشتن اطلاعات یک کارت بانکی خارجی از سرویس های بین المللی همچون یک شهروند خارجی استفاده کنید. همواره دقت کنید که قابل پوشش بودن یک فروشگاه خارجی برای درگاه ویزا/مستر را بررسی کرده باشید. به توضیحات مربوط به هر ویزا کارت مجازی دقت کنید. معتبر ترین شرکت های ارایه دهنده ویزا کارت های مجازی در دنیا “وانیلا Vanilla” و “مای پریپید کارت My Prepaid Card” هستند. کارت های مجازی تاریخ انقضا محدود دارند که در استفاده از آن ها بسیار موثر است. کارت های ویزا وانیلا تا ۱۰ سال تاریخ انقضا دارند و از این نظر بدون رقیب هستند. کارت های مجازی ویزا اغلب امکان انتقال/افزایش مبلغ شارژ شده روی آن ها ندارند. با خرید ویزا کارت مجازی شما این امکان را دارید تا اکانت اپل آیدی خود را وریفای کنید (اپل آی دی معتبر بسازید)، آیکلود خود را شارژ کنید. اکانت اسپاتیفای و دیگر اپلیکیشن های مورد استفاده خود را شارژ کنید، بلیط هتل تهیه کنید و … . ویزا کارت مجازی در مبلغ های مشخص و ثابت فروخته میشود و امکان سفارش در مبلغ های دلخواه شما نیز وجود دارد. برای سفارش ویزا کارت مجازی در مبلغ دلخواه خود به پشتیبانی آنلاین ما پیام بدهید.

 خرید ویزا کارت مجازی 100% قانونی و ارزان قیمت، کشور آمریکا کانادا انگلستان و اروپا، تاریخ انقضای طولانی، قیمت مناسب ، آموزش استفاده ، نماد اعتماد | آل کی از 1393

خرید ویزا کارت مجازی وانیلا ویزا کارت Vanilla Visa Prepaid Card:

نوعی از کارت های ویزاست. کارت های ویزا که شرکت اصلی آن در آمریکاست، وظیفه نظارت بر نقل و انتقالات الکترونیکی شرکت ها و بانک های زیر مجموعه خود را دارد. گیفت کارت پیش پرداخته شده (Prepaid) نوعی از کارت های پرداخت است که بر خلاف کارت های اعتباری متداول در خارج از ایران (که اجازه هزینه بر اساس اعتبار دارند) دارای مبلغ مشخصی شارژ هستند.

خرید ویزا کارت مجازی ما پریپید کارت My Prepaid Visa Card:

نوعی از ویزا کارت های مجازی است. تفاوت عمده آن با ویزا کارت های وانیلا در امکان استفاده بین المللی از این کارت هاست. البته تمامی خرید های خارج از ارز دلار با کسر کارمزد تبدیل محاسبه میشوند. ویزا کارت مجازی مای پریپید امکان شارژ مجدد ندارد.

خرید ویزا کارت مجازی ترکیه:

یک گزینه مناسب برای خرید از وبسایت های ترکیه است. با استفاده از این کارت ها میتوانید از انبوهی از وبسایت هایی که به لیر ترکیه کالا (فیزیکی و مجازی) میفروشند خرید کنید. بهترین گزینه برای خرید از وبسایت های پلی استیشن، ایکس باکس، اپل، اسپاتیفای و … در کشور ترکیه این کارت ها هستند.

هرچیزی که درباره خرید ویزا کارت مجازی نیاز دارید در فروشگاه آل کی موجود می باشد. از خرید ارزان و فوری ویزا کارت مجازی تا کلیه خدمات و راهنمایی های تصویری و ویدیویی استفاده از ویزا کارت مجازی. در صورت نیاز به هرگونه مشورت قبل از خرید از پشتیبانی آنلاین ما در قسمت تماس با ما استفاده کنید.

سوالات متداول ویزا کارت مجازی

ویزا کارت چیست؟

کارت های بانکی که شرکت ویزا از آن ها پشتیبانی میکند و کارکرد آن شبیه کارت های بانکی ایران که عضو شتاب است. با این تفاوت که امکان استفاده بین الملیی از آن ها وجود دارد.

تفاوت کردیت کارت و دبیت کارت در چیست؟

کردیت کارت ها و دبیت کارت ها از نظر کار کرد و ظاهر مشابه هم هستند اما در کریدت کارت ها شما به ازای مقدار تراکنش ها و خوش حسابی از بانک صادر کننده اعتبار خرید ماهانه دریافت میکنید که باید آن را در موعد مقرر تسویه کنید. ما در ایران کارت اعتباری به طور گسترده نداریم. دبیت کارت ها مشابه همین کارت های موجود ایران است. موجودی این کارت ها قبلا باید توسط شما به حساب متصل به کارت به صورت نقدی ریخته شده باشد و اعتبار بیشتر از موجودی در کار نیست.

تفاوت ویزا کارت مجازی و فیزیکی چیست؟

ویزا کارت فیزیکی به صورت کارت پلاستیکی وجود دارد و به جز فیزیکی بودن و امکان استفاده در بعضی از فروشگاه ها قابلیت متفاوتی با ویزا کارت مجازی ندارد. ویزا کارت فیزیکی همانند کارت هدیه بانکی در ایران است. ما در ایران هنوز کارت هدیه مجازی نداریم. ویزا کارت مجازی مشخصات کامل یک کارت بانکی (شماره کارت، تاریخ انقضا و Cvv2) را دارد. امکان استفاده از هر دوی این کارت ها در خرید های اینترنتی وجود دارد. هر شرکت عرضه کننده ویزا کارت هدیه آن را برای کشور و وبسایت های خاصی تنظیم کرده است. قبل از خرید صفحه هر محصول را به دقت مطالعه کنید.

امکان خرید اینترنتی با ویزا کارت مجازی وجود دارد؟

بله. البته از آنجایی که خرید کالای فیزیکی نیاز به آدرس گیرنده دارد معمولا این کارت ها برای وریفای کردن اکانت های اپل، آیتونز، پلی استینش، اسپاتیفای، ایکس باکس و … مورد استفاده قرار میگیرد. دقت کنید موجودی هر کارت بعد از اتمام قابل شارژ مجدد نیست.

فروشگاه گیفت کارت آل کی