۱۴۰۰-۰۳-۲۸

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو + ارور های رایج + عیب یابی

اگر گیفت کارت نینتندو سوییچ تهیه کردید و در استفاده از آن دچار مشکل هستید یا برای اولین بار است که میخواهید اقدام به خرید گیفت کارت نینتندو میکنید این مطلب مشکل شما را برطرف خواهد کرد.

توصیه ما این است که حتما از این روش برای فعال سازی گیفت کارت نینتندو سوییچ استفاده کنید چون سایر روش های استفاده ممکن است برای شما کار نکند.

> آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو در وبسایت نینتندو

۱- در گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی خود نرم افزار تغییر آی پی (V.P.N) را فعال کنید(به دلیل تحریم ها). دقت کنید که حتما از یک تغییر دهنده آی پی معتبر (ترجیحا پولی) استفاده کنید که موقعیت مکانی شما را (ایران) لو ندهد.

۲- از طریق کلیک روی این لینک وارد سایت نینتندو سوییچ شوید.(اگر اکانت ندارید ابتدا باید یک اکانت به آدرس آمریکا یا هر کشوری که قصد خرید گیفت کارت مرتبط با آن دارید، بسازید).

۳- روی گزینه Sign In کلیک کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات اکانت خود مجدد روی Sign In کلیک کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ

۴- کد ۱۶ رقمی گیفت کارت نینتدو سوییچ را وارد کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ
۵- در صورت نیاز مجددا پسورد خورد را وارد کنید و روی گزینه Redeem کلیک کنید. بعد از وارد کردن با موفقیت گیفت کارت نینتندو سوییچ، یک ایمیل هم از سمت نینتندو برای شما ارسال میشود.

> آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو در کنسول نینتندو سوییچ

۱- در منو HOME کنسول نینتندو سوییچ “Nintendo eShop” را انتخاب کنید تا اپ باز شود.

۲- اکانتی که میخواهید گیفت کارت را در آن وارد کنید انتخاب کنید.

۳- در گوشه سمت چپ تصویر “Redeem Code” را انتخاب کنید.

۴- کد ۱۶ رقمی گیفت کارت خریداری شده از آل کی را وارد کنید.

۵- گزینه “Confirm” را بزنید

 


عیب یابی گیفت کارت نینتندو سوییچ:

فعال نشدن گیفت کارت نینتندو سوییچ به یکی از علت های زیر ممکن است اتفاق بیوفتد:

ارور های رایج گیفت کارت نینتندو:

اگر موفق به فعال سازی گیفت کارت نینتندو سوییچ خود نشدید قطعا در یکی از موارد زیر دچار مشکل شده اید:

ارور ردیم Redeem: در این ارور بعد از وارد کردن کد ۱۶ رقمی گیفت کارت نینتندو سوییچ، شما ارور this activation code has already been used را مشاهده میکنید. این بدین معنی است که این کارت قبلا توسط شما یا شخص دیگری استفاده شده. برای رفع این مشکل در اولین فرصت با پشتیبانی فروشگاهی که گیفت کارت نینتندو سوییچ را از آن خریداری کردهاید، تماس بگیرید.

رفع مشکل وارد کردن گیفت کارت نینتندو سوییچ - آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ

 

 

 


در صورت نیاز به هرگونه کمک با ما تماس بگیرید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه گیفت کارت آل کی