تعلیق در شبکه پلی استیشن
بیاموزید که چرا سونی بازیکنان را از شبکه PlayStation™ (PSN) معلق میکند و در صورت تعلیق چه کاری باید انجام دهید.
چرا بازیکنان را تعلیق می کنیم
وقتی حسابی برای شبکه PlayStation™ (PSN) ایجاد میکنید، موافقت میکنید که از شرایط خدمات شبکه پلیاستیشن، که شامل کد رفتار انجمن است، پیروی کنید. اگر این شرایط را زیر پا بگذارید، ممکن است حساب شما به طور موقت یا دائم معلق شود. برای جدیترین نقضها، ممکن است دسترسی کنسول پلیاستیشن شما به شبکه پلیاستیشن معلق شود.
چگونه بفهمم که اکانت یا کنسول من توسط سونی بن شده است؟
*اگر حساب یا کنسول پلی استیشن شما را به حالت تعلیق درآوریم، هنگام تلاش برای ورود به سرویس آنلاین سونی (PSN) با یک کد خطا مواجه خواهید شد.
چه زمانی تعلیق اکانت من به پایان می رسد؟
پس از پایان تعلیق موقت می توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید. با بررسی اعلان ایمیل از PlayStation Safety می توانید ببینید چه مدت باقی مانده است.
آیا می توانم برای تعلیق اکانت پلی استیشن خود تجدید نظر کنم؟
اگر حساب یا کنسول من معلق شود چه اتفاقی می افتد؟
در صورت تعلیق حساب کاربری چگونه می توانم اشتراک های خود را مدیریت کنم؟
در صورت تعلیق، تنظیمات زیر برای شما در دسترس نخواهد بود:
– افزودن/حذف یک روش پرداخت
– لغو عضویت.
سونی هرگز برای اشتراک از حسابی که دسترسی به شبکه تعلیق شده است، پرداخت انجام نمیدهد. اگر در زمانی که حساب شما به حالت تعلیق درآمده است، پرداخت اشتراک انجام شود، سونی تلاشی برای پرداخت هزینه نخواهد کرد و اشتراک شما (و هر گونه مزایای مرتبط) از بین خواهد رفت.
در صورتی که بخواهید در زمانی که حساب شما به حالت تعلیق درآمده است، تغییراتی در تنظیمات اشتراک خود ایجاد کنید، باید با سونی تماس بگیرید.
آیا می توان تعلیق کنسول پلی استیشن دست دوم را برداشت؟
خیر. اگر یک کنسول پلی استیشن معلق خریداری کرده اید ، برای کمک با فروشنده تماس بگیرید.